logo bendo.ro
Pune Intrebare | Despre | Contact


Rau de miscare – remedii

1. Ghimbirul, un leac probat si testat, a trecut recent de verificarea stiintifica necrutatoare cand experienta a demonstrat eficienta incontestabila a capsulelor cu pulbere de ghimbir in prevenirea raului de miscare. Mestecand radacina cristalizata de ghimbir sau o bucatica de ghimbir  proaspat obtineti acelasi efect.

2. Masline si lamai: raul de miscare face ca glandele salivare sa secrete saliva in exces, ceea ce va poate provoca greata. Maslinele, pe de alta parte, contin taninuri care usuca gura. Teoria spune ca 3-4 masline mancate la primul semn de greata o fac sa scada, la fel si suptul unei lamai.

3. Biscuiti: ei nu vor opri salivarea, dar pot contribui la absorbirea excesului de lichid cand ajung in stomac.

Alte lucruri pe care le puteti face pentru a evita aparitia raului de miscare:

  • nu va ganditi la el: raul de miscare este in parte o chestiune de natura psihologica. Daca presupuneti ca o sa vomati, probabil ca o sa o si faceti. In loc de a va gandi la asta, schimbati-va atentia si gandurile spre ceva placut.
  • evitati mirosurile respingatoare: mirosuri, cum ae fi fumul de motor sau un parfum puternic, fie el si de calitate, pot declansa greata. Schimbati directia nasului.
  • nu fumati: daca sunteti fumator, primul gand este ca aprinzand o tigara va veti calma, anihiland raul de miscare. Va inselati. Fumul de tigara contribuie la greata iminenta. Cand simt ca raul se apropie, nefumatorii ar trebui sa se mute urgent in zona rezervata lor.
  • lasati pe altcineva sa ajute o persoana cuprinsa de greata. Oricat de nemilos poate sa para, este de preferat sa-i ignorati pe cei carora le este rau, altfel veti sfarsi in acelasi mod.
  • calatoriti noaptea: riscul sa va fie rau este mai mic in cazul unei calatorii noaptea, pentru ca nu vedeti miscarea la fel de clar ca la lumina zilei.
  • nu mancati alimente contraindicate: daca anumite alimenta nu va priesc atunci cand sunteti pe teren ferm, ele ca vor prii si mai putin daca sunteti in miscare.
  • respirati aer proaspat: scapati de greata luand o gura de aer proaspat. In masina deschideti geamul. Pe vapor ramaneti pe punte si respirati briza. In avion deschideti si orientati spre dvs duza de presurizare de deasupra capului.
  • ganditi-va de 2 ori inainte de a lua un paharel: prea mult alcool poate influenta modul in care creierul prelucreaza informatiile despre mediul inconjurator, declansand simptome de rau de miscare. Beti moderat daca trebuie sa beti, cand calatoriti in aer sau pe apa.
  • dormiti suficient: riscul de a suferi de rau de miscare creste odata cu oboseala. Dormiti suficient inainte de a porni la drum.
  • stati linistit: creierul va este si asa destul de zapacit din cauza raului, chiar fara sa mai creati miscari suplimentare. Mai ales, incercati sa nu miscati capul.
  • stati langa sofer si priviti doar inainte.
  • si mai bine ar fi sa fiti la volan, astfel aveti avantajul de a anticipa orice miscari rapide de miscare.
  • recuperati alta data cititul: nu cititi in timpul calatoriei cu masina. Miscarea vehiculului face ca textul sa va joace sub ochi, provocandu-va ameteli teribile.
  • luati un medicament preventiv: daca raul de miscare este inevitabil, fiti precaut si luati-va de la farmacie un medicament preventiv. Luati medicamentul inainte, caci dupa deslansarea simptomelor nu mai are efect.

data-matched-content-ui-type="image_sidebyside"

1 Comentariu


Intreaba

*

*


Incarca imagini cu analize, ECG, Ecografie

Se pot folosi tag-uri html:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>